Förstorar

Trött och sliten i skallen. Undrar hur mycket jag egentligen kommer ihåg av allt jag har gjort idag. Antagligen inte och det gör inte så mycket det kommer tillbaka förr eller senare.
Har varit en dag fylld med skratt och komentarer som gör att man börjar undra hur man är som människa egentligen. Det tillhör kanske livet och människans stora gåtor.

Ska snart sätta mig med dagens uppgifter som ska blir klara till imorgon. Och ärligt talat så kommer jag att drömma om det och få stora kval som gör att jag inte kommer sova något rogivande. Eller jo det kommer jag, förstorar bara upp saker och ting här på förhand. Som vanligt och typiskt mig.

                                                  
Publicerat: 2012-01-26 @ 17:04:18


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!