Förklädnad



Just nu känner jag mig som en som inte borde vistas ute bland folk utan en förklädnad. Varför vet jag inte riktigt men det kan vara så i mellan åt. Dagen har varit enkel och flytit på som vanligt även om det har varit givande. Samtidigt har det varit lika stressigt som en gata i Dundee.
Hur som haver så börjar torsdagen gå mot sitt slut och jag är nöjd. Är visserligen lite rastlös och funderar på att ta en promenad.
Tänk va fort dagen har gått, tyckte inte att det var länge sedan det var morgon. Bättre upp det var inte länge sedan det var måndag. Kliar mig i huvudet och funderar. Borde nog gå och fixa mig en kopp te.

Publicerat: 2012-01-12 @ 18:50:18


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!