Dröm



Drömde om något underligt inatt. Kommer dock inte ihåg vad det var men underligt var det hur som helst och när jag vaknade så hade jag huvudet där fötterna ska vara och fötterna där huvudet ska vara. Kroppen skakade när jag vaknade och jag har aldrig känt så där förut. Jag skakade inte som om jag frös eller hade feber, det var något annat som fick min kropp att skaka. För en stund sedan upptäckte jag ett stort blåmärke  på höften. Det ser ut som ett handavtryck och det är lite läskigt. Bor ju själv och har dörrar stängda och låsta. Så vad eller vem kan det vara? Är lite uppskrämd och nyfiken på vad det är.

Publicerat: 2012-01-06 @ 11:27:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!