Det goda värdskapet

Sitter och försöker att läsa i boken jag fick idag. Det första jag får reda på när jag kommer är att jag ligger lite efter då kursen började förra veckan redan. Så jag har 2 kapitel för att komma igen och imorgon ska vi läsa det tredje. Som du är så går vi bara halvdag så då kan man sitta hemma under eftermiddagen och läsa i lugn och ro utan att bli störd av de byggjobbare som håller på i rummen intill. Jag har även x antal andra uppgifter som jag ska göra som de gjorde förra veckan. Kommer nog att sitta klistrad vid köksbordet imorgon eftermiddag och slita av mig håret. Nåja så farligt är det inte, utan bara jag som förstorar upp saker och ting som vanligt.
Det var intressant idag, men otroligt mycket på en och samma gång. Hur klassen är vet jag inte riktigt ännu. Men det är några som jag redan nu känner att vi är helt motsatta och dessa går mig på nerverna. Tyvärr sitter jag vid samma bord som dem och kommer inte undan. Får ta det som det kommer helt enkelt. De är trevliga så det är inte det, men det är att de sitter aldrig still och är aldrig tysta. Det är som att se två 9 åriga pojkar som precis lärt sig vissla ungefär. Måste vara någon form av bokstavskombo på en av dem iaf.

Publicerat: 2012-01-23 @ 18:08:42


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!