Blir inte klok

Nu har jag kommit över mitt självömkande tillstånd som drog över mig tidigare i eftermiddags. Även om det fortfarande sittar kvar i skallen på mig så har jag kunnat gå vidare och det är positivt.
En annan ska som förundrar mig just nu är vad tjommarna på Wilhem tänker med och på vad. När fixar Kalle (kallar honom så) var över för att fixa lite saker som jag felanmält förra veckan så talade han om för mig att de inte kunde fixa fönstret förrän det blir varmare ute. Men hux flux så står det en tjomme utanför min dörr i förmiddags och knackade på. Givetvis var jag inte hemma så han fick ringa till mig. Till mig och inte mina föräldrar som förra gången (konstigt). Och då talade han om han han skulle kolla över ett fönster som jag felanmält. Dock fick jag tala om att jag jobbar om dagarna och han fick komma tillbaka på torsdag och titta på det för då är jag ledig. Skumt och tja jag vet inte irriterande kanske?

Sitter nu och kollar in Vänner medan tiden går och att jag eventuellt blir förståndigare. Men den sistnämnda kan jag inget göra åt för jag kommer antagligen inte bli förståndigare. Men tiden den kommer att gå oavsett om jag vill eller inte. Ska även kolla in Det okända vid nio och då kan jag lova att jag är bänkad framför TV:n.


Bilden är tagen vid Nunnedalen på Öland. Var på studiebesök där när
jag gick på Ölandsfolkhögskola 2005/2006

Publicerat: 2012-01-16 @ 19:59:07


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!