Ynklig

Känner mig lite ynklig och har pratat av mig lite med mamma. Eller beklagade mig och fick ur mig all ilska jag hade mot denna myndighet. Suck...varför ska det vara så svårt att komma ihåg en sak eller avsluta den uppgift man har? Lite onödigt att lämna det halvdant och sedan bara låta det vara och att motagaren får lida för det misstag som har gjorts. Jag menar inte att de ska vara som gudar och vara felfria för det är ingen det vet jag också. Jag är verkligen inte perfekt vill jag lova. Jag om någon borde veta hur det är att glöma saker, göra misstag och inte kunna klara av saker och ting. Men på myndigheter borde man väl göra allt noggrant och dubbelkolla saker och ting. Pratade med dem via telefon och klargjorde hur jag stod och hur jag tyckte och tänkte. Det var uppskattat tydligen och de bad om ursäkt. Och jag är inte den som går runt och ältar det allt för länge, bara de närmsta timmarna.

Det är skönt att det är fredag imorgon och jag ska åka hem till mor i helgen och bli ompysslad. Känner att jag behöver komma hemifrån ett tag då jag går mig själv på nerverna och framförallt grannens hund går mig på nerverna. Den här veckan har varit lite för lättsam och slapp på något sätt. Har suttit hemma stort sätt varje eftermiddag och jobbat med uppgifter. Nu har jag kollat upp olika företag som jag kan tänka mig att ha min praktik senare i vår/sommar. Imorgon ska jag göra mitt kontaktnät och kolla över mitt personliga brev och min meritförteckning. Börjar 10.30 imorgon då min lärare ska vara på möten eller det nu var. Ja ja ska inte klaga direkt.


                                                Vet inte hur gammal jag var här.
Publicerat: 2012-02-09 @ 18:06:34


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!