Volvo Amazon



Fastnade för den här bilden. En gammal klassiker till bil. Skulle passa mig om jag hade körkort vill säga. En perfekt liten bil med en färg som bara skriker Milliz på något sätt.
Sitter här med trevligt sällskap och dricker rödtjut och äter Marabou choklad. Kan inte bli bättre en fredagskväll även om jag borde ta det lugnt efter en stressig vecka.
Imorgon ska vi fira T. JIPPI!! Eller inte alls, har ingen lust för fem öre att fira denna människa. Men jag har varit en duktig flicka och köpt en present åt henne.
Publicerat: 2012-02-24 @ 19:33:08


1 kommentarer
Postat av: Anna

Undrar fortfarande över sällskapet?? nyfiken lillsiz

2012-02-24 - 21:28:47 | URL: http://imaginerium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!