Stressmage

Nu har man varit hemma en stund efter att ha tillbringat veckan hemma hos syster medan hon och familjen har varit i fjällen och åkt skidor. Får bara hoppas att de kommer hem utan brutna ben och armar. Känns lite konstigt att vara hemma i min lilla lägenhet efter att man har tillbringat en tid i deras hus.
Har hunnit med en hel del under dagen och jag är faktiskt stolt över mig själv. Har städat hela huset, tvättat upp all tvätt, samt gått och handlat och varit och firat T mellan allt. Så jag har inte varit på latsidan direkt, men jag känner av både i magen och i huvudet. Har stressat alldeles för mycket och veckans stress har ju inte direkt gjort saken bättre för den delen heller. Försöker att ta det lugnt men det är inte så enkelt, plus att jag har en hel del saker kvar att göra inför kursen. Förbereda inför redovisningen om projektet (tur att man har valt ett ämne som man kan en hel del om) samt läsa ett kapitel och göra alla uppgifter i boken om försäljning. Inte konstigt att jag mår som jag gör även om jag försöker att ta det lugnt och inte stressa, paniken sitter i bröstet och hotar med att ploppa upp ur bröstet. Inte konstigt att jag heller inte orkar att vara social och sprudlande. Inte för att jag var speciellt social innan men det är ju inte direkt bra nu heller eller något.

Nej nu ska jag åta mig en kopp te och bli besviken på melodifestivalen. Önskar att det kunde vara lite söm för bara 15 år sedan. Men tyvärr kommer jag väl inte få den vilja genom. Får se vilken av dessa låtar som går vidare. Inte många bra låtar som paserar dessa konstiga deltävlingar och jag blir så ledsen varje gång det blir någon halvdan popliknande låt som går vidare. SUCK!
Publicerat: 2012-02-25 @ 20:16:39


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!