Solsken

Solen skiner och himlen är nästan tom på moln. Men med -12 grader ute. Det är härligt det om man nu gillar kyla och det är inte direkt en favorit för mig.
Förmiddagen har varit tyst och stillsam med ett leende på läpparna. Om några timmar ska jag hem till pappa och Kerstin för att sedan åka på bio samt äta med Kerstin, faster Monica, Annette och hennes vän.
Ska bli kul, behöver komma hemifrån ett tag även om jag föredrar att sitta hemma med en kopp te och något bra att läsa eller liknande.

Imorgon blir det att gå och kolla på Disney on ice. Kul? Tja det vet jag inte men det återstår att se eller hur?

                        

Publicerat: 2012-02-04 @ 13:12:56


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!