Snöat

Dagen har varit intensiv och ärligt talat vet jag inte hur mycket som har fastnat bakom pannbenet. Det har ju inte direkt hjälpt att det har snöat under eftermiddagen. Snacka om att humöret sjönk som en kanonkula genom båten. Kylan biter sig in i huden och jag blir inte klok på något längre. Undrar vad som sker inne i mitt huvud när jag inte är medveten om det.

Får bara hoppas att morgondagen blir bättre humörmässigt och vädersmässigt. Vill inte vara en hispig höna som inte vet hur man sitter på sin pinne i buren. Kanske inte den bästa liknelsen men å andra sidan så sägs det att grisar flyger.

Till helgen blir det bio igen och god mat. Trevligt trevligt och det är ännu trevligare om man blir bjuden. Eller hur? Det är inte vad några kna tänka sig att det är. Vet hur livlig fantasin kan vara på vissa människor. Men ska gå med Kerstin, min faster Monica och pappas och Kerstins granne Anette och hennes vän Birgitta.

Hur som haver så ska jag gå vidare och vi får se om det blir något mer inlägg idag. Något tema kanske? Ge gärna tips om tema som jag kan skriva i ett inlägg. Tacksam för svar typ.
Publicerat: 2012-02-01 @ 19:12:38


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!