Knubbsäl

Idag känner jag mig som en knubbsäl även om jag inte riktigt vet varför. Har egentligen inte gjort så mycket om jag ska vara ärlig. Sitter nu hemma hos syster och ska vara här i en veckas tid meda syrran med familj är i fjällen på sportlov. Som jag kanske nämnt förut så är det ganska skönt att komma hemifrån ett tag även om jag är väldigt hemma kär. Japp så är det och det är inget jag hymlar med heller.



Ska snart hem till Monica och spela bingolotto. I brist på annat denna snöiga söndag. Urg!!! Snön yr ner och det är inte roligt då det bara blir blask av skiten. Önskar att det kunde bli vår nu, då skulle jag slippa frysa och ha en massa onödiga kläder på mig.

Idag är det tre år sedan farfar dog och det känns i hela kroppen. Önskar att han kunde vara här och säga att allt blir bra. Men tyvärr kan inte denna önskan gå i uppfyllelse. Men jag får skatta mig lycklig att jag har så många fina minnen av honom och att jag alltid har honom inom mig. På tisdag är det dessutom tre år sedan morfar Allan gick bort och det är även där tufft. Även här får jag vara glad för de minnen jag har med honom och att även han finns inom mig. Har inte riktigt kunnat sörja för någon av dem ordentligt och det bryter sakta men säker ner mig inifrån och ut. Och mycket av det här beror på en och samma person som jag inte vill nämna vid namn. Anna och Elza vet vem jag syftar på och det räcker för mig.
Publicerat: 2012-02-19 @ 15:56:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!