Knastrar

Halsen knastrar och bråkar mer än vanligt. Är jag på väg att bli sjuk? Hoppas inte då jag har varit tillräckligt sjuk under sensommaren, hösten och början av vintern. Vill inte vara sjuk och jag har inte tid att vara sjuk heller för den delen om jag ska vara ärlig. Känner mig yr och är ett skepp utan att någon styr. Det är inte bra då jag bara åker vilse i dimman. Har fortfarande en hel del frågor som jag har kvar att svara på. Men jag fattar ingenting även om jag har haft hela eftermiddagen på mig. Fast jag måste medge att jag har skjutit upp det lite genom att laga mat, gå ut med sopor osv. Men nu kan jag inte skjuta upp det mer även om jag snart måste ge mig då mina ögon går i kors.

Får försöka att komma tidigare imorgon så att jag kan sitta innan vi börjar och svara på de sista frågorna. Men det är inte inte lätt då man inte förstår och att de papper och de böcker man har inte direkt vill ge någon bra förklaring utan bara svävar ut och ger något som är vagt. Hmmm...vad ska jag göra? Vill inte direkt lämna in det halvfärdigt och halvdant. Ska jag göra något så vill jag göra det ordentligt och bra så att det inte ser sjaskigt ut så att säga. Jag vet inte vad jag vill längre och jag börjar bara fundera och läsa mellan raderna när jag funderar för mycket. Varför är det inte någon som hindrar mig från att fundera så här? Var är min fe med sin pisk pek och tja stav?
Publicerat: 2012-02-06 @ 20:28:24


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!