Förbannad

Är förbannad och less på skiten. Vet inte vad jag vill men samtidigt vill jag slå in näven i väggen så att hela gatan vibrerar. Stollen från Östgötabyggen var förbi hemma hos mig tidigare idag för att fixa det ena fönstret då kitet var dåligt och lossnat. Istället för att ta det fönster jag bett om och felanmält tar han det andra och fixar det då det var värst. Men hallå!? Var inte det jag ville även om det var bra att han tog det fönstret, men nu har jag ju fortfarande kvar den andra fönstret som måste fixas till. Garsh!

Trött är jag också då jag inte sov som jag borde även om jag sov som en stucken gris. Kroppen kommer snart att ge upp och låta mig gå in i väggen. Känner det på mig även om jag försöker att låta bli att stressa. Risken är att jag får en panikångest atack igen och inte varken kunna röra mig eller andas normalt. Imorgon kommer det att bli tufft känner jag på mig, tempot bara ökar och ökar och allt ska ske på en och samma gång. När ska allt ta slut?
Publicerat: 2012-02-21 @ 20:46:21


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!