Fältstudier

Sitter man hemma och känner sig mer färdig än allt annat. Slutade tidigare idag då vi hade lite fältstudier vilket vi blev klara med efter bara 35 minuter eller dyligt. Iaf min grupp även om vi inte visste vilket företag vi ville välja att gå till att prata med när det gällde de frågor vi fått.
Övervägde ett tag att åka till pappas jobb och göra det hela men vi bestämde oss för att välja något annat. Så vi säger tack till Söder för att de var så hjälpsamma och stod ut med våra frågor och vårt velande fram och tillbaka. Alltid tacksamt även om motparten kanske inte alltid gillade det. Men han vi pratade med var pratglad och social. Han t.om svarade snällt på våra frågor när han kunde ha kört iväg oss istället.

Nej nu ska jag ta mig en tripp till affären och handla lite då jag behöver vissa saker till maten jag ska laga till senare. Så på återseende.
Publicerat: 2012-02-20 @ 14:21:57


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!