Bröllopsklänningar

                                  




Tro nu inte att jag ska gå och gifta mig nu eller så. Men det är en del av ett projektarbete jag håller på med med några i klassen. Men det är bara en del av projektet då vi jobbar med att det är ett par som vill åka utomlands och gifta sig. Vi valde att de skulle åka till Venedig. Så jag sitter nu hemma och försöker hitta en kyrka de kan gifta sig i, bröllopskläder, ringar, blommor och priser på allt. Har en budget på 10.000 kr. Det funkar väl va?

Komiskt det skulle vara om jag verkligen planerade mitt eget bröllop. Herregud, halva min släkt skulle få spader och dådimpen. Relativt roligt får jag säga.

                           
Publicerat: 2012-02-16 @ 15:13:30


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!