Aningen

En aning trött och konstigt nog väldigt ambitiös för att vara en tidig lördagsförmiddag. Har varit vaken sedan 08.00 imorse och pulat. Familjen kommer hem idag eller rättare sagt inatt Men jag vill få huset i tipptopp format och tja med andra ord har jag sprungit runt och yrat som en höna utan fjädrar.
Skall dock snart iväg och fria T men har egentligen inte tid eller lust med det heller. Men nu har jag sagt att jag ska komma så det är inte mycket jag kan göra åt det. Får bara hoppas att hon blir njöd med presenten, om hon inte blir det så kan hon glömma att hon någonsin kommer att få några fler presenter från mig.

Nej nu ska jag återgå till städandet!
Publicerat: 2012-02-25 @ 10:46:55


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!