Albino

Just nu är jag lika albino som den sötaste ekorre du någonsin har sätt. Känner mig tom i skallen och har allt för mycket kvar att göra innan jag kan gå och träffa John Blund.
Känslorna överöser mig och det är lite svårt att hantera. Det är tur att jag har ett tålamod som en ängel. Eller inte. Det råder delade meningar om det.
På vägen hem idag hade jag ett intressant samtal med en kursare och vet inte hur länge vi satt i hennes bil och snackade en massa strunt. Känns skönt att kunna prata med någon som tänker som jag själv även om det finns de som jag kan prata med också. Svårt att förklara.

                                     

Hur kan man inte gilla ekorrar? Man bara måste gilla dem även om de kan vara riktigt buselaka. Men de kan även vara hur söta som helst. Vi borde kanske lära oss mer av dem för att kunna förstå livet lite enklare.


Publicerat: 2012-02-16 @ 20:41:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!