Aja...

Börjar få ett munsår precis i mungipan och det är störande. Ja jag vet intresseklubben antecknar.

Har tillbringat hela eftermiddagen med att gå runt i olika affärer på Ikanohuset för att se hur personalen bemöter och hjälper sina kunder osv. Inte för att jag var så koncentrerad hela tiden plus att jag blev lite smått irriterad på en av mina gruppmedlemmar. Men men...kan inte vara glad all the time.

Just nu så skiner solen in genom fönstren och jag inser att jag MÅSTE tvätta mina fönster. Får se om jag får in det på schemat till helgen. För de måste verkligen tvättas. Men ena fönstret är ju inte direkt fixat även om jag felanmält det. Stållen till fixare tog det andra fönstret då det tydligen var värre.

Publicerat: 2012-02-29 @ 15:47:56


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!