Storhetsvansinne

En intressant och upplysande dag som börjar medett surmulet humör. Trött ihågen ger jag mig iväg och möts av att bussen blåser förbi mig. Jippi! Eller inte! Tydligen så syns det på vilket humör jag är på genom mitt hår. Hum...undrar hur det kommer sig? Och jag vet inte om jag vill veta det heller.

Men det surmulna humöret försvinner ganska fort när jag kliver in genom dörren. Det blev mycket av goda skratt och småpikar som vanligt. Efter förmiddagsfikat påbörjade vi vår julstädning. Måste erkänna att det var en hel del förvirrade miner och kackel innan jag och E tog tag i tyglarna och styrde upp det hela. Åter igen fick jag höra att jag var bossigare än bossigare. Tydligen så klarade jag inte av att bli 30 och det påpekade de ett flertal gånger. Sprang runt och bossade och letade febrilt efter en dammsugare så att vi kunde dammsuga av golvena i förråden. Efter mycket om och men så kom TB upp med en dammsugare.

Under eftermiddagen satt jag och tryckte ut en del ettiketter som säger var allt står och vad som er var. Måste nog erkänna att jag blev lite väl till mig där ett tag och alla hade riktigt roligt åt mig. Men efter en stund så blev de tvungna att ta den ifrån mig. Jag fick tydligen storhetsvansinne. Förstår inte vad de menar, eller jo egentligen. Men vad tusan, något roligt måste man ju ha i livet.
Publicerat: 2012-12-18 @ 18:45:01


1 kommentarer
Postat av: Lisa - Kreativ bakning ♥

sv: Tack så mycket! Dom smakar typ som after eight :) Lycka till med bakningen! Kram

2012-12-19 - 15:42:22 | URL: http://muzicmecupcake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!