Stora steg mot bättre vägar

Söndag igen och jag har inte gjort så mycket med dagen. Har slagit in de sista julklapparna som inte blivit inslagna ännu. Har även tänt sista ljuset innan julen kommer med stormsteg.
Ska snart hem till far och Kerstin för att ha en mini jul med dem, faster och Therése och svågern. Plus en uppesittarkväll som kommer kännas så seg. Får bara hoppas att man vinner något, vilket jag inte tror.

Vaknade till vid fem imorse och trodde att jag hade försovit mig, kanske berodde det på att jag drömde om hönorna inatt. Huga huga! Men det var en intressant trömm måste sägas. Men jag kom på mig själv och kunde somna om med gott samvete. Kommer säkerligen vakna med ett ryck imorgon och tro att jag måste iväg till jobbet. Ska bli skönt at få sova ut ett par dagar eller ska jag säga veckor???
Publicerat: 2012-12-23 @ 13:46:44


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!