Pyssel i egen takt

Går runt här hemma och pysslar för fullt. Det är nu jag inser att det börjar skymma utanför och undrar vart tiden har tagit vägen. Det är konstigt att så lite kan uppsluka en an så mycket att man börjar undra vad man gör och vart tiden tar vägen.
Börjar få ordning på allt nu och jag är faktiskt nöjd. Visserligen är det lite småsaker kvar att göra men det hinns det med då jag har gott om tid till att fixa det.
Nu ska jag sätta mig ner och titta på Glee maraton som går på elvan. Snacka om att man inte har så mycket att göra i livet. Men det bjuder jag på.
Publicerat: 2012-12-28 @ 15:40:11


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!