Ordinär söndag

Snöblask och småbitande kyla som inte alls är kall så att man känner det i märgen. Den här söndagen har varit som om det vore en söndag att räkna med. Har verkligen inte gjort mycket idag. Nej har mest suttit och försökt slappna av och koppla bort den stress jag får varje år innan jul. Jag borde inte stressa så här då jag har allt fixat redan. Men det gör jag och det är inget att göra åt.

Har varit hemma hos far och ätit och sedan varit hos faster och spelat bingolotto. Som vanligt vann man inget, men jag förväntar mig inget annat heller. Bara kul att komma hemifrån ett tag. Det är ju trotts allt tredje advent om det är någon som orkar bry sig.

Imorgon blir det till att åka till jobbet. Skönt att min "sjukdom" har försvunnit även om jag fortfarande är trött i kroppen. Så något har jag nog kvar, men det får stanna där det är. Har bara den här veckan kvar på jobbet sedan är det jul och nyår. Kan vara skönt med några dagars ledigt. Eller ja du fattar vad jag menar....
Publicerat: 2012-12-16 @ 20:51:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!