Leende guldbruna ögon

Sitter och filosoferar i soffan om jag ska gå och lägga mig eller om jag ska försöka göra lite nytta innan jag går och lägger mig. Det är inte enkelt då jag inte kan bestämma mig. Dels är jag väldigt trött och behöver antagligen gå och sova. Dels känner jag att jag behöver göra lite här hemma så att jag inte har allt imorgon. Men jag kan inte bestämma mig. Å andra sidan om jag fortsätter att vara vaken så kommer jag bara fortsätta att älta de tankar jag har i skallen. Varför måste saker och ting vara så komplicerade och varför måste livet vara så svårt? Inte för att jag egentligen vill ha svar på frågorna. Men de rullar runt bakom mina bruna.

Ja ja, får väl vara glad över att jag har några dagars uppehåll så att jag kan ta igen mig. Inte för att jag ska sitta hemma och rulla tummarna, har ju en del att göra trotts allt. Börjar inte jobba igen förrän den 7 januari nästa år så...Men jag ältar och det är inte bra eller roligt. Överanalyserar saker och ting. Framförallt vissa små händelser som hänt under veckan.
Tack snälla Eva för att du puffade till mig och gav vissa ord till känslorna. Ska blicka framåt och låta det vara. Det är bäst så tror jag!
Publicerat: 2012-12-21 @ 21:42:28


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!