Julsånger och teater

Dagen har varit lugn och effektiv. Har egentligen inte gjort så mycket. Har mest sprungit runt och varit mer eller mindre rasltös. Kanske berodde det på att all energi gick åt igår när vi bakade. Hann iaf sticka klart en mössa och påbörja en vante. Inte illa för att vara mig. Har även hunnit göra ett gratulationskort åt MA då hon har fyllt 60.
Har även sjungit julsånger och lyssnat på Werner och Werner. Inget kan slå dem helt klart! Julen börjar närma sig och Mr P påpekade för mig vid fikat att det bara var 12 dagar kvar. Inte för att jag behövde veta det utan för att jag var tydligen allt för optimistisk....undrar varför.

Ska snart bege mig hemifrån igen. Har precis kommit hem och får knappt vara hemma en timme innan jag ska iväg igen. Ska på teater idag och se Kärleksbrev. Hoppas bara att den är bra och att man får sig några goda skratt. Men det återstår att se helt enkelt. Samtidigt är det skönt att få komma iväg på något istället för att sitta hemma och uggla...
Publicerat: 2012-12-12 @ 17:16:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!