Degrerad till huvudlös

Underlig dag, kort dag, tråkig dag! Allt i ett med ett huvud som inte alls har varit med. Det är ett under att huvudet fortfarande sitter kvar där det ska sitta. Större delen av dagen har det känts som om jag var huvudlös. Skum känsla, men ack så välkänd.
Inget känns just nu som det vore en vanlig måndag, att det snart är jul. Kanske för att jag fortfarande inte riktigt har funnit min julkänsla eller att snön är på väg att försvinna. Inte för att det gör mig så mycket. Men ändå, det ger en ljusare känsla.

Dags att släppa taget och låta allt rinna av mina axlar. Imorgon är en ny dag med nya möjligheter. Och jag känner att jag behöver komma bort. Även om det bara är för siså där åtta timmar. Ha ha!!
Publicerat: 2012-12-17 @ 18:02:39


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!