Årets sista dag

Hopp! Då är det sista dagen på året. Kusligt men intressant måste jag erkänna. Snart ska man bege sig ut till centrum med Elza för att inhandla det vi ska ha ikväll. Får bara hoppas på att det blir snart vilket det är också, är lite rastlös och klättrar på väggarna. Men men...tålamod som vissa skulle ha sagt tror jag. Tålamod är ju trotts allt en dygd och det vet jag inte om jag har. Skämt å sido...
För övrigt har det inte hänt så mycket under dagen. Har mest slöat och suttit framför både dumburken och datorn. Det är som om min kropp har kylt ner sig för att vänta och spara med värmen, och lägenheten gör ju inte saken bättre även om det är mer värme nu i lägenheten än för en vecka sedan.
 
Vad som händer sedan vet man aldrig och det återstår att se helt klart. Men det är lite smått spännande, varför vet jag inte det bara är det. Mycket att göra samtidigt som det inte är så mycket just nu att göra. Rastlös och stressad på en och samma gång. Huga! Ja ja det släpper snart hoppas jag.
Publicerat: 2012-12-31 @ 13:18:39


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!