Är med säng

Efter en lång dag med kanske lite saker gjorda sitter jag i soffan och försöker få ordning på skallen. Allt hände på en och samma gång nästan känns det som. Vid åtta tiden kom sängen och bokhyllan. Det var på tiden och fick även hjälp av far att sätta ihop både säng och bokhylla. Det tackar man för även om jag skulle fått ihop dem själv.
Så nu har man blivit med både säng och bokhylla. Vad blir det nästa steg tro? Ny soffa? Fler nya bokhyllor? Eller nya köksstolar och köksbord? Vem vet, det är bara ödet som vet det i sin hemliga lilla vrå. Får ta ett steg i taget och ta ironin i det hela som det kommer.
Nu ska jag plocka undan lite filmer och en back innan jag kan bädda sängen för att sedan krypa ner och låta John Blund ta över. Tro det eller ej men ögonen börjar faktiskt gå i kors och upp och ner. Med andra ord har herr John Blund strött strössel i ögonen på mig. Eller vad tror ni?
Publicerat: 2012-12-27 @ 21:22:25


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!