Adventsmarknad

Nu ger jag det ett försök igen...bloggen vill gäran bråka med mig och det är tredje gången jag får skriva in vad jag har gjort under dagen. Men det hör väl till när man inte är teknisk lagd. Men nu ger vi det ett försök till och hoppas på att det går den här gången.

Har varit hemma hos mor idag och ätit god mat, kyckling, ugnsbakad potatis och morötter samt mors goda sås. Mmm! Morbror var även på besök och jag blev glatt överaskad. Inte så ofta man träffar honom. När vi ätit färdigt och pratat klart åkte mor och jag till Gamla Linköping och adventsmarknaden. Visserligen var vädret relativt kallt - 6 men det gjorde inget då vi gick omkring hela tiden. Köpte mitt trationella marsipangodis. Godare marsipan har jag inte ätit då det bara smälter i munnen. Även de som inte gillar marsipan skulle inte kunna motstå detta. Helt underbart! Inte så nyttigt men ändå. Köpte givetvis lite lotter, men i år vann jag inget, men mor gjorde det istället. Ha ha!!

Nu sitter jag hemma och är tröttare än vanligt. Men är på ett gott humör och vet att jag inte kan gå och sova än. Det är dels för tidigt och dels för att jag har en del att göra. Försöker att få upp allt jul och adventspynt. Det går sakta men säkert framåt måste jag säga. Men det tar lite tid då jag tar små micropauser och kollar in FB och nallar av godiset. Samt smuttar på vin. Dock inte något av de viner jag fick när jag fyllde. Men ett annat som är gött det med. Med andra ord kommer jag inte bli klar förrän midnatt. Skämt å sido....

 

 

 

 

 

Publicerat: 2012-12-01 @ 18:07:34


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!