30 års kalas

Dagen har flytit på som allt annat och som den smälta snön utanför fönstret. Men det är mer is än något annat måste det tilläggas. Halt så in i bäng dessutom, har varit nära att dratta omkull ett flertal gånger. Som tur är har jag klarat mig den här vintern än så länge. "peppar peppar ta i trä" Vintern är ju inte slut än på långa vägar även om jag vill att den ska vara slut.

Under eftermiddagen har man varit hos Elza och firat henne. Så välkommen in i "tant" åldern. Inte för att man känner sig som så ännu och än har vi väl inte riktigt blivit tant. Det var en trevlig eftermiddag och intressant får man säga. Blev att man fördrev kvällen där också. Så nu nu sitter jag här och är mer slö än den slöaste snigeln som finns i stan. Skall inte göra så mycket mer idag det kan jag lova.
Publicerat: 2012-12-29 @ 21:50:09


1 kommentarer
Postat av: Elza

Tack för att du kom och tack för den väldigt fina presenten och att du höll mig sällskap när jag diskade! Haha.

Svar: Tack själv för att jag fick komma. Bara roligt att du uppskattade presenten. Jag vet hur tråkigt det kan vara att diska. Ha ha!
Milliz

2012-12-29 - 22:29:10 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!