Underliga dagar de finns

En underligdag som jag inte har förstått mig på och jag har inte återhämtat mig efter det heller. Det började med att jag försov mig och efter det har det bara gått utför. Har inte gjort så mycket då humöret har svallat fram och tillbaka. Har inte blivit mitt vanliga jag ännu och det lär nog dröja till morgondagen.
Nu på kvällen var Elza över och det var trevligt med lite trevligt sällskap och så fick jag lite te. Även det är trevligt måste jag säga. Vad kan jag säga egentligen? Vi pratade bort kvällen och snart är det dags att lägga sig så att jag orkar med morgondagen. Får inte försova mig mer nu känner jag.
Publicerat: 2012-08-13 @ 21:14:36


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!