Underliga dag härliga dag

Underliga dag och härliga dag. Har ägnat dagen till att inte göra något alls. Har bara strosat runt i lägenheten och bara varit. Har inte haft ork eller lust till att göra något alls. Visst jag måste erkänna att jag har varit rastlös hela dagen, men det kan inte hjälpas. Har man ingen ork, lust eller vilja att göra något så får man ta det som det kommer.

Imorgon är det en ny vecka med nya möjligheter. Det återstår att se vad som kommer att hända. Ska dock till läkaren i veckan samt ett möte på arbetsförmedlingen så det ska nog bli en händelserik vecka det här med. Inte för att jag ser fram emot att gå till läkaren eller gå till mötet på af. På fredag blir det även att åka till landet med mor och Anton. Ska bli skönt att få åka iväg i ett par dagar, känner att jag behöver det. Men det är en HEL vecka kvar till dess.
Publicerat: 2012-08-26 @ 11:57:49


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!