Under ytan finns det mer att damma av

Underliga känslor har skrapat på ytan och stört ordningen. Kan inte förklara hur eller varför. Men de finns där och stör oavsett vad jag vill. Dagen har för övrigt varit lugn och udda på så många olika plan. Har försökt få färdigt saker till stadsfesten och det är inte alltid det lättaste.
Imorgon bär det av till Vadstena för att gå runt på slottet och kolla på en spetsutställning. Vet inte vad jag ska tycka eller känna angående det. Men det blir en heldag och vara ute i det fina vädret, om det nu blir fint väder vill säga.
Ikväll har jag varit över till en bekant och pratat bort ett par timmar. Var riktigt trevligt får jag säga, men nu är jag för trött för att tänka och för pigg för att orka bry mig eller göra något. Motsägande och en lätt underlig yta som behövs dammas av.
Publicerat: 2012-08-15 @ 18:39:04


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!