Trollets tider

Ännu en dag att lägga på hyllan. Det har egentligen inte hänt så mycket under dagen. Har färdigställt nästintill en bebisfilt. Har lite saker kvar som att sy dit ett bakstycke och vadd...vilket inte kommer att bli roligt då jag måste sy allt för hand. För övrigt? Nja jag vet inte och ärligt talat så kommer jag inte ihåg. Lite tragiskt att inte komma ihåg vad man gör om dagarna. Fast det är klart, det man inte kommer ihåg kan ju inte vara så viktigt.
Har kallats för trollet under stort sett hela dagen då jag inte orkat göra något med mitt hår. Det stod åt alla håll och kanter och krullade sig som jag vet inte vad. Men men....det bjuder jag på
Publicerat: 2012-08-29 @ 20:37:33


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!