Sängliggande där stjärnorna visat sig

 
Har varit sängliggande i stort sett hela dagen och känner mig som en omkullvänt vagn. Har haft en svår migrän som nu på kvällskvisten äntligen har släppt. Gud så många stjärnor jag har sätt under dagen och jag kan tala om att det är inget roligt alls. Det var knappt jag klarade av att gå upp i morse och ringa till "jobbet", men jag klarade av det efter mycket om och men.
Imorgon är det en ny dag och jag ser fram emot att komma hemifrån igen även om jag bara har varit hemma en dag. Konstigt att så lite tid kan göra så mycket. Min rastlösa själ har blivit mer eller mer rotlös och ännu mer rastlös. Misstänker att det är mina förfäders gener som spökar för mig igen. På tal om förfäder så borde jag komma igång med släktforskningen igen. Har inte haft ork och lust till att forska. En sak är säkert är att jag vill åka till Vadstena och landsarkivet där. Men det kommer väl en dag då jag åker dit.
Publicerat: 2012-08-06 @ 18:26:54


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!