Rådgivare

Idag har varit en underlig men händelsefull dag. Har fått agera som rådgivare till ett par damer om diverse saker även om jag inte är så insatt i de saker som dem ville prata om. Men jag försökte vara neutral och rättvis, kändes underligt och tja...det är svårt att beskriva. Humöret har gått upp och ner hela dagen och det har ju inte blivit bättre av att det regnat stort sett hela dagen. Huga, inget roligt även om jag gillar regnet för övrigt. Har suttit och stickat en hel del som de flesta dagarna. Har även försökt att förstå mig på metall rost måling eller vad det nu heter. Vi ska testa på det på fredag och jag ser fram emot det även om jag inte är den som sitter och målar. Är mer stickande, virkande och sy människa. Som tur är så är vi alla olika.
Publicerat: 2012-08-08 @ 18:19:31


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!