Höstens dagar börjar räknas ned

Har varit hemma ett par timmar nu efter att ha tillbringat natten hos syster. Dagen har varit fin och fylld med solsken. Har inte gjort så mycket nu när jag har kommit hem. Har plockat och pysslat lite här hemma även om det inte syns något för tillfället.

Dagarna går och om några månader har jag passerat "tant" åldern vilket får mig att våndas lite även om jag vet att det inte är någon ålder egentligen. Vart har alla år tagit vägen och vad har jag egentligen gjort av dagarna?
Publicerat: 2012-08-11 @ 20:47:18


1 kommentarer
Postat av: Anna

Vill hon ha en basker i julklapp? Minns du den röda baskern vi köpte åt mamma en jul?

Svar: Ja du det vet jag inte, jo nog minns jag den alltid. Tror inte att hon kommer att använda den dock.
Milliz

2012-08-12 - 17:20:55 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!