Händelserik dag med stadsfest

Idag har det varit en mycket trevlig dag och jag har fått en del uträttat. Varit hemma hos mor och ätit mat och fikat, därefter åkte mor och jag in till stan för att kolla in stadsfesten lite. Jag vet de sista dagarna har det varit mycket prat och tjat om stadsfesten. Men det har varit en del av min vardag de sista dagarna. Hur som haver så var mor och jag inne i stan och kikade runt lite. Köpte lite engelskt godis samt engelsk sylt. Mums....
I brist på mer att berätta så lägger jag in lite bilder då bilder berättar mer än tusen ord. Och dessa bilder säger en del tror jag.
 
 
 
 
 
Publicerat: 2012-08-25 @ 19:18:44


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!