Fullfjädrad dag med irrationsmoment

Dagen har passerat med fullfjädrad fart och jag vet knappt vad jag har gjort under dagen. Jag vet bara att jag vaknade av att grannens förbaskade hund skällde som förbytt. Vilket inte var så roligt då klockan var sju på morgonen. Dessutom kunde jag inte somna om efter det så det var bara att gå upp och försöka sysselsätta sig då jag är extremt rastlös numera. Har varit iväg och handlat och hört hur barn samt vuxna haft roligt vid tivolit. Huga, jo nog har vi ett tivoli på besök här i Skägget, det har varit här hela helgen. Hade tänkt ta med mig skruttarnat dit igår, men så fick ju Alex feber så det blev inget med det. Det går säkerligen fler tåg antar jag. Imorgon är det en ny dag och då är det dags att åter igen gå till "jobbet" och sticka fingrarna av sig. Märkte hur komiskt det lät när jag läste igenom det, men det kan inte hjälpas. Ska snart bege mig till faster och spela bingolotto. Får bara hoppas att jag vinner något ikväll. Men det tror jag inte, brukar inte vinna något mer än en ny lott eller dyligt. Suckar....
Publicerat: 2012-08-12 @ 17:34:14


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!