Du kom med solsken till mig

Åter igen är det helg och jag undrar vart veckorna tar vägen. Varför går det så fort om dagarna när man är vuxen? När man var barn stod tiden mer still och allt gick otroligt långsamt. Men det är klart jag ska väl inte klaga. Är bara glad över att det är helg så man kan slappna av på ett annat sätt än vad man gör under veckorna. Igår uteblev jag med mitt dagliga inlägg. Hade inte direkt någon bra möjlighet att kunna skriva samt att jag kände att jag behövde rensa bort allt lätt strul som hände under gårdagseftermiddagen. Kan säga att eftermiddagen igår var allt annat än trevlig mot mig och det bara j*vlades med mig.. Damerna och P bara skrattade åt mig och insåg att jag hade mer humör än vad de trodde att jag hade. Bara för att jag ser trevlig ut och är allmänt trevlig betyder det inte att jag inte har humör. För ett hiskeligt humör har jag med råge.

Idag sitter jag barnvakt åt skruttarna medan syster hjälper sin svärmor att flytta. Stora skrutten sitter här hemma och har febern den stackarn. Inte så roligt, speciellt inte nu när det är fint väder ute. Lilla skruttan hon gick precis hem till en kamrat och själv sitter man här och försöker komma på något att sysselsätta systersonen med.
Publicerat: 2012-08-11 @ 11:02:19


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!