Blommande lördag med flitiga fingrar

Sitter hemma och andas ut och förundras över hur saker och ting bara passerar utan att man reagerar på saken. Har varit och firat Kerstin och sedan efteråt stannat kvar för att äta lite mat. Så lördagseftermiddagen har passerat med fullfart. Känner mig hängig och trött. Humöret är inte på topp och jag tror att jag är på väg att bli sjuk. Vill inte, men det börjar närma sig den tiden på året då jag åker på en förkylning. Får bara hoppas på att det inte blir något. Ögonen är tunga och irriterande, kroppen sparkar bakut. Skulle som sagt inte slå fel om det är något på gång. Har dock inte tid med att bli sjuk nu. Har allt för mycket att göra och färdigställa saker och ting.
Har varit flitig nu på kvällskvisten trotts tröttheten. Har färdigställt några stickningsprojekt jag har hemma och saker som jag i vanliga fall sitter och gör på dagarna. Men eftersom jag "jobbade" hemma igår så passade jag på att göra lite av dem hemma också. Får ju inte vara dum.
 
 
Publicerat: 2012-08-18 @ 19:54:33


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!