Ännu en dag

Där är tisdagen passerad och mittt huvud är som bomull trotts att det inte har hänt så mycket under dagen. Har varit vid arbetsförmedlingen idag och kan inte direkt säga att jag gick därifrån klokare. Det de talade om visste jag redan sedan innan. Plus att jag bokade in ett nytt möte med min handläggare. Men det lär inte komma upp något nytt. För övrigt har det inte hänt något, har metall målat lite idag även om det inte direkt är min grej men jag gör det för att resten av gruppen gör det. Samt att jag har stickat färdigt två av sjalarna vi ska sälja på stadsfesten.
Under eftermiddagen och kvällen har jag inte gjort så mycket utan bara slappat och tagit det lugnt.
Publicerat: 2012-08-14 @ 20:33:30


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!