Wishing you were here

Wishing you were here blir dagens låt.
Och dessa små ord snurrar ofta runt i mitt förvirrade huvud då jag inte vet vad jag ska göra. Allt har blivit rörigt och jag önskar att gammelmormor kunde vara här och få ordning på mina tankar. Men tyvärr kan jag inte få den önskan uppfylld hur mycket och ofta jag önskar det.
Sitter och förbannar mig själv även över att mina fötter har börjat bråka på toppen av allt. En mångd små blåsor som blossar upp och spricker, samtidigt som det gör att varje steg jag tar gör ondare än tusen nålar instuckna i armvecket.

Mörkret har fallit och snart ska det bäras av till sängs för att brottas lite med kudden. Ska bara sätta mig ner och fixa lite saker innan det kan beges dit.
Publicerat: 2012-04-24 @ 21:36:40


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!