Vojne vojne vojne

Vojne vojne vojne...på förmiddagen idag bröt helvetet löst känns det som och känslan jag hade igår kväll visade sig stämma helt och hållet. Med andra ord har det inte varit någon bra dag för mig på så många sätt. Vill krypa ur skinnet och förvinna så lång bort som möjligt från den verklighet jag lever i för tillfället. Är alldeles tom inombords men ändå är jag så nervös och orolig av många olika anledningar. Tydligen var det ingen bra idé och göra något roligt och skrattfulltmed en vänlig vinkling åt personer som inte ser humorn i det hela.
Fick en ångestattack och ambulans tillkallades, vilket jag inte alls uppskattade för fem öre, det gjorde saken bara värre för min del. Men de fick som de ville och jag ringde och bokade en tid för att få chansen att prata med någon som kan hjälpa mig. Suckar...men för övrigt det går att disskutera hur det står till.
Publicerat: 2012-04-16 @ 15:20:02


1 kommentarer
Postat av: mia

lilla gumsan....



det låter som du har det riktigt tufft....



Du får ta tåget ner till nybro en heög och bara vara med mig så kan vi släppa loss och ha kul utan krav... det tror jag du skulle behöva....



puss och kram

2012-04-16 - 17:22:52 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!