Underlig

Dagen har varit underlig och känts som om man inte riktigt har fått det stöd man har velat ha. Nötterna har sprungit runt och yrat sm vanligt och svamlat som de brukar vara. Men tack vare Yrvädret och Eva har man fått skratta lite mellan tunga beslut och andetag. Men allt känns så fel och jag vet inte vad jag ska göra. Vill verkligen bara gråta och bädda ner mig i sängen. Trött på saker och ting och vet inte längre vad jag vill. Drömmarna vill inte ge med sig och låter mig få reda på att de finns. Men å andra sidan är det ingen skrämmande dröm. En mer behaglig dröm även om den är riktigt udda och speciell. Inte ofta man drömmer om att man gifter sig och får hela besättningen. Eller inte hela men halva delen.
Imorgon blir det av till S & R för att prata lite och se vad som kan göras och hur jag ska gå vidare. Fru Nöt ska följa med och vara som stöd. Får se hur det kommer att gå men får hoppas på det bästa.

Jag får be om ursäkt om jag skrämmer omgivningen men det är så här jag känner just nu och det kommer nog att hålla i sig ett tag till. Nu ska jag ta en varm dusch och försvinna bort ett tag.
Publicerat: 2012-04-03 @ 19:23:55


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!