Torka

                               

Har idé torka och blir mer och mer frustrerad över att det inte händer något. Ska ju vara klar på fredag med det här. Känner pressen och har mer ågren än vad jag behöver då jag har allt för mycket att tänka på känns det som. Mina fötter har börjat göra uppror och visar det genom att ge mig en mängd vätskefyllda blåsor i samma storlek som 10 öringarna hade. Ni som inte levde då dessa 10 öringar existreade så är det ett litet mynt som tog allt för mycket plats i pörsen. Men hur som haver så är blåsorna i samma storlek som dem och spricker självmant. Så fötterna är inlindade i bakteriedödande medel och salvor. Det återstår att se hur jag kommer att kunna gå imorgon. Men som en vis person en gång sa till mig "Det är bara att sätta den ena foten före den andra".

Sitter och tittar på Glee samtidigt som jag försöker att skriva för att få lite inspiration. Det återstår att se hur det blir. Men jag hoppas på det bästa. Även om jag har några små tankar och idéer om hur det kan vara och bli. Men just nu är det TORKA!!!!
Publicerat: 2012-04-11 @ 20:50:04


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!