Skärtorsdagen

Äntligen är den här veckan över och nu ska jag bara vara och njuta av de dagar jag faktiskt är ledig. Det har varit en jobbig tid så det kan faktiskt vara välbehövligt. Vi har haft redovisningar idag och det gick fortare än vad jag trodde. Och det var även intressantare än vad jag trodde också. Helt otroligt egentligen om man tänker efter. Själv redovisade jag inte mitt företag idag utan ska göra det nästa vecka och jag är glad att Herr Nöt kunde bestämma sig för hur det skulle bli. Och kanske var det tur att jag inte gjorde något direkt idag för jag var inte alls fokuserad och säker på min inre styrka. Skulle behöva en massa ljus för att kunna komma tillbaka till mitt normala jag. Men det kommer att ta tid och det vet jag. 
Vi hann även börja se något om föreläsning eller vad det nu var. "Jag AB" och det var riktigt intressant och roligt, vi fick oss några skratt. Halvdag och nu är veckan över, hur skönt som helst som sagt. Nu bara är jag.                                                             

                                                          

Snart hem till syster och ta hand om hus och husdjur under påsken och det ska bli skönt att komma hemifrån ett tag även om det är på andra sidan stan. Men ikväll blir det att åka till Blåkulla och träffa andra häxor. Så kvasten står redo med allt och det är trimmat och färdigt. Men ska bara packa ner lite så att jag klarar helgen sedan bär det av till syster. Ska bara komma till skott efter att ha laddat ner och slappnat av efter denna dag.

                                               
Publicerat: 2012-04-05 @ 13:59:04


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!