Skapar glädje

Har skapar glädje ändå går det otroligt trögt och segt. Får lite små ångest för att jag ska bli klar till torsdag. Varför ska det vara så få dagar till torsdag för? Samtidigt är det kanske bara bra att jag får testa på hur det är att ha en deadline. Om jag nu verkligen vill hålla på med skrivandet och komma någonvart på författarhimlen så är det bara att härda ut och gripa tag i inspeartionen och skaparglädjen.
Men det är sååååå segt och det är tomt i skallen. Men jag ska sätta på lite bra musik och stänga orosmoln ute så ska det nog gå bra. Tur att jag har Diktatorn i andra änden av datorn. :-)
Publicerat: 2012-04-10 @ 20:38:56


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!