Sengångare



Känner mig som en sengångare idag. Drömt konstiga drömmar om Eva och Yrvädret. Men är bara glad över att det inte var Nötterna som härjade runt i drömmen. Det börjar att bli för mycket nu.
Fick mig några timmars sömn inatt eller ska jag säga tidigt i morse. Blev lite sent framför datorn med mycket snack, skratt och planering med Eva. Men jag kom upp när larmet ringde och jag gick inte och lade mig för att dröna efter som jag brukar göra annars. Helt otroligt, men jag kommer att var segare än  vanligt och vara helt borta. Jag vet att det är självförvållat men ändå. Det var nästan värt det då många idéer och tankar föddes. Många av dem var faktiskt riktigt bra och några få av dem var roligare än roligast.

Om några timmar ska jag bege mig hem till far och Kerstin för ännu ett påskbord. Hade hellre stannat här av vissa anledningar men men...det är bara att knipa ihop och ge sig iväg så får jag det överstökat.
Jag får bara hoppas att skorna har torkat sedan igår annars blir det att gå i två små sjöar och det vet jag inte om jag vill. Ska hoppa av hemma hos mig för att byta skor innan jag går hem till far.
Publicerat: 2012-04-07 @ 09:48:40


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!