Seg och trött

Då är den här dagen snart slut och jag är hur trött som helst. Har varit seg och trött hela dagen, men det är ju självbefogat om man säger så. Gick och lade mig 4.30 imorse så det är ju inte så konstigt och jag gick upp vid 9.00. Men jag kommer att somna gott ikväll när jag väl lägger ner huvudet på kudden. Det blev mycket skratt och galna upptåg hela kvällen, natten och tidiga morgonen. Efter den här långa och tuffa period jag har haft så kändes det bra att kunna skratta av sig lite. Fast det är ju klart, med Eva blir det inte svårt att börja skratta. Och många skratt kom det från min sida av datorn iaf.
Har varit hemma hos far och Kerstin. Tiden gick gick fort men jag vet inte om jag hade trevligt, var alldeles för trött för att känna efter om jag ska vara ärlig. Nu sitter jag i min ensamhet och njuter av tystnaden och ensamheten. Jag måste säga att jag värdesätter min tid som ensam väldigt mycket även om det kan bli för många tankar i mellan åt. Är en ensamvarg så det kanske inte är så konstigt att jag trivs bäst ensam och att allt ska vara tyst.
Publicerat: 2012-04-07 @ 18:51:23


1 kommentarer
Postat av: Melissa - Den brutala sanningen!

Kikar in och hoppas ni haft en bra påskhelg hittills :)

Även om de hälsningarna nog är urtjatade vid de här laget :D



- Dagens inlägg -

1000tals krigshundar avlivas

2012-04-08 - 12:25:11 | URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!