Kalla kårar


Har ångest inför kvällen och jag vill inte somna ikväll. Är så rädd för att jag ska fortsätta att drömma dessa konstiga och bissara drömmarna jag har. De skrämmer mig även om drömmarna i sig inte är så farliga. Det är budskapet och sättet jag drömmer dem. Jag vill inte mer och snart kommer jag ta Fru Nöts råd och slänger mig ut genom fönstret. Jag vet inte längre vad eller hur jag ska göra med det här. Smygtass råd hjälper inte längre och jag är rädd för att något ska hända med dessa drömma. Kan det vara så att någon försöker att säga mig? Kan det vara gammelmormor som är i farten igen?

Kalla kårar går genom kroppen och jag lovar att det kommer att hända något men vad vet jag inte och är inte så säker på att jag vill veta heller.
Publicerat: 2012-04-01 @ 20:59:02


1 kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror att det enda sättet att få ordning på allt är att låta drömmarna komma, men ändå på något vis ha som en sorts mental sköld mot allt obehgligt så det inte kan nå en.

2012-04-02 - 16:59:01 | URL: http://imaginerium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!